keskiviikko 15. heinäkuuta 2015























Vihdoinkin on saatu aurinkoa - ja jopa lämmintä. Tietenkin minulle iskee kolmoishermosärky ja se tarkoittaa sitä ,että pää ei kestä vetoa ollenkaan ... kuulostaa hassulta, mutta on juuri noin. 

Kasvot ovat kosketusarat ja korva on kipeä - kasvoissa tuikkii kuin pieniä sähköiskuja tai kuin pisteltäis sukkapuikolla reikiä naamaan - niin ! 

 Yritäppä siinä olla reipas - ei oikein onnistu. Onneksi on loma ja päikkärit voi ottaa milloin vain - nukuinkin kokonaiset kaksi tuntia ja siksi kait sitä tämmöiseen aikaan nyt istuukin koneella - kipu on kuitenkin poissa ja olo helpompi. Buranalla oli pärjättävä - mitään järeämpää ei talosta löytynyt. 

Onneksi nyt pärjäsin - yleensä en. Saunaremppa on vaiheessa ja juurikin saunanlämpö olisi se pelastus - mutta onneksi minulla on ahkera mies ja löylyt ovat aina vain lähempänä... ehkä jo huomenna. 

Ei tarvitse olla paljonkaan kipeä kun osaa taas arvostaa terveyttä - ainakin hetken.




4 kommenttia:

  1. Minua vaivaa vähän väliä migreeni ja olen huomannut, että veto on yksi mikä sitä aiheuttaa...ja moni muu sen lisäksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nämä taitavat olla aika samantyyppisiä ... veto on aivan kauhea -silloin kun se päälle tulee ja jos ei ole lääkitykset kohdillaan niin oksentaminen ainoa apu - jos sekään. Vaivasta olen kärsinyt 15 vuotiaasta, mutta välillä pitkiä jaksoja ihan ilman tätä kiusaa.

      Poista
  2. Voin vain kuvitella tuon kivun. Toivottavasti helpotti noilla unilla ja buranalla. Mulla oli myös eilen tosi huono päivä voinnin suhteen. Tänään onneksi jo ihan toisenlainen olo ja kyllä tuntuu hyvältä eiliseen verrattuna. Aurinkoa sinun päiviisi, Anne ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sopivasti tuikkii tuolla päänahassa - sillain, että muistuttaa olostaan, mutta ei enään ollenkaan paha. Onneksi sinullakin tänään parempi päivä <3

      Poista