torstai 25. kesäkuuta 2015

Kymmenen asiaa, joita en ole koskaan tehnyt - haaste !

Blogeissa on kiertänyt tosi kiva haaste - eli: 10 asiaa, joita en ole koskaan tehnyt !

Tänään minä ilahduin 50 lukijastani ja ajattelin ,että sen kunniaksi nappaan nyt tämän haasteen ja tartun siihen .. eli antaa mennä..!

1. En ole koskaan polttanut tupakkaa ! 




2. En ole koskaan sukeltanut - meri kiehtoo minua ja merenalainen maailma, mutta minua kyllä pelottais sukeltaa.




3. En ole koskaan pelannut spiritismiä -  nuorena asuin kansanopistossa vuoden (17v) ja vaikka spiritismi oli kova juttu monessa kamarissa silloin, minusta siinä ei ollut mitään kiehtovaa. Tais kuulua tiettyyn ikään - tai siis kuuluikin. Hakivat jännitystä. Ei napannut - olin siis tylsä :D.




4. En ole koskaan kutonut kangaspuilla - oikeastaan harmi - se vois olla kivaa. Vielä ehtisi.




5. En ole koskaan pelannut jalkapalloa - miten lie onnistuin koulussakin sen aina välttämään ;)



6. En ole koskaan haaveillut, että ottaisin tatuoinnin. Ei sillä ,että en pitäisi niitä kauniina - mutta ei ole minun juttuni.




7. En ole koskaan haaveillut asuvani kommuunissa - tiedän jo heti kättelyssä ,että ei olisi minun juttuni -mutta ihailen niitä, jotka siihen kykenee. Se on varsin järkevä ratkaisu monelle.



8. En ole koskaan arvottanut ihmisiä sen mukaan mitä he tekevät työkseen tai mitä he omistavat !



9. En ole koskaan varastanut, jos ei lasketa omenapuita opiskelupaikan naapurissa ;)



10. En ole koskaan ollut sekasaunassa - olen vain niin rajoittunut :D




Tässäpä tältä erään !

Oikein ihanaa tulevaa viikonloppua teille kaikille !

14 kommenttia:

  1. Kaikki muut kohdat voisin minäkin allekirjoittaa, paitsi tuon tupakoimattomuuden. Nuoruudessa tuli sitä kokeiltua, mutta siitä on nyt jo ainakin neljäkymmentä vuotta.

    VastaaPoista
  2. Muutama kohta sopii minuunkin :-) Hyvää alkavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) oikien kivaa alkavaa viikonloppua sinulle myös !

      Poista
  3. Olipa kiva lukea sinun 10 kohtaasi ja samalla päästä taas ihastelemaan kauniita valokuviasi!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 50 lukijaa minun jaarituksille oli niin paljon, että vähintäänkin oli sen paikka :D

      Poista
  4. Taas lähti yks "en ole koskaan"-juttu eli sukeltaminen mun listalta :D. (Olin päättänyt, että en kirjoita mitään mitä joku muu ehtii ensin, mutta nyt mun 10 kohtaa kutistui entisestään, kun Tiian jäljiltä meni tupakanpoltto, Annulle karaoke, Kristiinalle helikopterilento ja purjehdus ja nyt sit lähti sukeltaminenkin :)).

    Kommuuniasuminen ei kyllä (enää) nappais mullekaan. Eikä sekasauna. (Se tosin ei ole napannut koskaan, mutta joskus nuorempana tuli juhannussaunassa kaveriporukalla saunottua, kun en kehdannut olla ainoa joka kieltäytyy).

    Ei mahda mulla enää olla tähän haasteeseen mitään vastauksia, mutta jos jotain vielä keksin, niin teen. Vähän kyllä huonolta näyttää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anna mennä vaan,elä välitä muiden listoista :) Tätä listaa olisi voinut jatkaa enemmänkin ja olisi kiva tehdä sitä toisinkin päin - mitä kaikkea on tehnyt ;)

      Poista
  5. Olipa kiva lukea, mitä et ole koskaan tehnyt..:) Aurinkoista viikonloppua♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos samoin :) paistais vain :/ täällä pilvistä ja välillä mustia pilviä pyörii uhkaavasti päämme päällä :) mutta sadetta ei ole luvattu - joten voimme jatkaa hommia pihalla.

      Poista
  6. Ei oo totta, miten paljon löytyy asioita mitä en itsekään ole tehnyt. Sinunkin listasta kolahti lähes kaikki kohdat. Ja enpä noitakaan tullut ajatelleeksi kun omaa listaa väsäsin :) Näitä on kyllä tosi mukava lukea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä ovatkin niin hauskoja - itsetutkiskelun paikkoja :D

      Poista
  7. Ihana sinä ja taas sai oppia jotain uutta. <3 Kommuuni, juu ei, perheessä on kommuunia riittämiin. :) Omaa rauhaa tulee olla. :)

    VastaaPoista