keskiviikko 3. kesäkuuta 2015


Pihamökki sai  kukkansa eilen - hetken aikaa  keli tuntui inhimilliseltä - puutarhalla käynti on minun terapiani !




 Tänään on satanut ... 



Lähes pyjamapäivä ... pitäis pitäis jutut ei nyt saa minusta otetta. Olen ihan hyvä vain olemaan - ensin siitä nauttii ja sitten siihenkin kyllästyy. 

Tänään vielä nautin - olen saanut loppuun monta keskeneräistä kirjaa - ollut vain.

Pihalla ei voi olla - vettä tulee vähän väliä ja kunnolla maahan asti :) - tuuli ulisee nurkissa. 

Eräs pieni tyttö oli sanonut päiväkodissa " mikä näitäkin ilmoja vaivaa - onko tuulet tulleet hulluiksi" 

Siltä se vaikuttaa.


6 kommenttia:

  1. Hullu tuuli täälläkin riepottelee....koko päivämn...ja aina välillä sataa, kuin saavista! Kauniin herkät kukkaset ikkunalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesäfiilis on pakostakin vähän hakusessa, mutta onpahan loma kuitenkin :) en ole paljon laittanut kesäkukkia - tykkään laittaa monivuotisia enemmän... toisaalta puutarhalla tahtoo aina mopo karata käsistä ;) joten viellä ei voi tietää.

      Poista
  2. Täällä on kans kunnon tuulimyräkkä, kotipäiväksihän se menikin..toisaalta ko on kipeänä niin muuta saakaan tehdä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sitä osaa tätä joutenoloa arvostaa : ) Paranemisia sinulle :)

      Poista
  3. Ihana pihamökki ♥ kukkineen. Tuulet ovat tosiaan tulleet hulluiksi, mutta kyllä se nyt viikonloppua kohden tyyntyy, kun mun loma alkaa. Mä oon päättänyt niin, hih...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) onneksi sinulla alkaa loma :) toivotaan, että sen kunniaksi tuulettomuus riittäisi tännekin asti.. miten olenkaan kyllästynyt tuohon ainaiseen puhuriin :))

      Poista