maanantai 8. kesäkuuta 2015

"Alavilla mailla hallanvaara"






















Paistaahan se aurinko - sittenkin :)

Tuuli on raitis, mutta nyt olen iloinnut auringosta - kaivanut kaikki sisustuslehdet esille ja lärännyt niitä tuntitolkulla !!! 

Se jos mikä on luksusta -  minulle !!!

Moni voi miettiä, että mikä siinä niin nappaa - mutta minä en osaa siihen vastata - se vain nappaa. . . sitä olen tehnyt siitä asti kun muutin lapsuuskodistani omaan kotiin. 

Nappaako teitä ?

Tosin siitä seuraa ideoita ja tuntuu, että ei millään riitä aika, ei rahat, ei voimat :) mutta siitäpä sitten priorisoidaan tärkeimmät ja aina jotain jää muhimaan. 

Huomenna pitää pestä mökin ikkunat - muuten se alkaa tälle erään olla valmis juhannusvieraisiin - tosin sitä ennen tekisi mieli maalata lattia - tai sitten ei ! 

Nyt ei ole kovin paljon pakkoa mihinkään.. nyt alkaa tuntua lomalta ..! 

Paitsi suojata kukat - hallaa luvassa !




13 kommenttia:

  1. Sisustuslehtiä on vähän siellä sun täällä pitkin kotia ja kyllä minä niitä lähes viikottain selailen. Haaveilen siinä samalla ja jäähän sieltä välillä idoitakin :D

    Mukavaa, että saitte aurinkoa. Täälläkin paistelee vielä jostain pilvien raosta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta kylmä on - huvitti vähän kun vedin taas toppahaalarin päälle, kun lähdin suojaamaan kukat ja yrtit hallalta - tämä on nyt tätä - pitää olla iloinen auringosta.

      Poista
  2. Minä tykkään lukea ja selailla ihan kaikenlaisia lehtiä. Naistenlehtiä, sisustuslehtiä, kauneus- ja terveyslehtiä, talouslehtiä, aikakauslehtiä, uusimpana kiinnostuksena Image. Rentoa ajanvietettä ja nopeasti luettavaa - jutun sieltä ja toisen täältä. Ihan parasta on, jos saa lueskella auringon alla :).
    Kauniita kuvakulmia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) - minulla taitaa olla aika rajallista tuo lehtien luku :) toki sanomalehdet, mutta ne luen sähköisenä. Minulle kierrätetään naistenlehtiä ja huomaan, että en oikein jaksa niitä - kierrätän ne sitten eteenpäin niille, jotka jaksaa. Kuitenkin joskus minulle tuli monta vuotta anna-lehti. Minustahan taitaa olla tulossa rajoittunut :D

      Poista
  3. Täällä ei sentään hallaa, mutta saisivat päivälämpötilatkin nousta edes yli 20:een. Valitsen ennemmin naisten- kuin sisustuslehden :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin ihan, että mikä naistenlehti olisi sellainen mikä nappaisi - ehkä eeva - ehkä anna. Me Naiset ei yhtään... - meikit ei kiinnosta - muoti ei kiinnosta - juorut ei kiinnosta, mutta ... kun ja jos on oikein hyviä tarinoita tosielämästä niin jes ! se nappaa - oli sitten julkisuuden henkilö tai ei. Aidot elämänmakuiset tarinat - ne kyllä. . . ! Puutarhalehtiä en jaksa lukea yhtään -vaikka vietänkin suurimman osan kesästä pihatöissä :D lievä ristiriita :)) tai ...kotiliesi - ei nappaa-- ei mitkään missä askarrellaan ! lantliv ja Deko - siinä ne on ne lempparit. Tämähän menikin ihan pohdinnaksi :D Meillä muuten nyt aurinko paistaa ,mutta reippaan raikasta on.

      Poista
  4. Voi hitsi, mitenhän mun yrtit?! En ole suojannut niitä mitenkään. Toivottavasti täällä meidän nurkilla ei ole ollut hallaa, vaikka aika kylmästi kyllä puhalsi viime yönä makkarin pikkuikkunasta. Ei ollut ainakaan kuuma nukkua. Se on tuskaa!!

    VastaaPoista
  5. Minä olen palelluttanut kukat vuosi sitten ja se otti päähän - ehkä yrtit ovat kestävempiä. EN ole varma liekö täälläkään hallaa - mutta varmistin. Toisaalta salaatti kasvaa paremmin harson alla :) näin olen ymmärtänyt.

    VastaaPoista
  6. Vi ihana mitkä maisemat ikkunoista avautuu!!

    VastaaPoista
  7. Huh hallaa, alkaisi se kesä jo kunnolla. Kivaa kun siellä on jo lomailu fiilis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä meillä lomafiilis on - mutta kelejä ei ole kehuminen -eilen sentään aurinko paistoi. En muista näin pitkää kylmää jaksoa tähän aikaan vuodesta - ennen sentään väliin mahtunut hellepäiviäkin.

      Poista