maanantai 12. tammikuuta 2015

Mistä tietää, että on tammikuu ;)

Mistä tietää, että on tammikuu ...







 siitä tietenkin, että saa ihania appelsiineja ... !

Taitaa sen tietää siitäkin, että valo ei tahdo riittää...niin ja pakkasista. Talvesta en kyllä valita - sitä olen odottanut. 

Silti minä huomaan syyllistyväni samaan kuin aina ennenkin ... pikkuisen lasken päiviä, että tammikuusta pääsee - vaikka toisin olin ajatellut.

Ihan vain valon vuoksi - pimeydestä en pidä.
Sitä ehti olla syksyllä tarpeeksi. 

Meillä paukkuu nyt pakkanen ja ylihuomiseksi on luvattu kunnolla lunta lisää. Haastetta työmatkaan.

Silti minä pidän tästäkin ajasta - ihan vain siksi, että se kaipaamani valo kokoajan lisääntyy.

Mukavaa alkanutta arkiviikkoa kaikille - nyt se onkin jo ihan kunnon pituinen :)

Muistakaa jaffat :)





10 kommenttia:

  1. Minulle noista appelsiineista tulevat mieleen lapsuuden hiihtoretket mökillä ja meren jäällä, evääksi oli muun muassa appelsiineja.
    Minulla on yhä pehmeä lasku arkeen, perjantaina pidän ylityövapaan. Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaapa hyvältä tuo lyhennetty viikko - :) ei tässä auta yhtään parkua - minulla ollut ihan hyvän mittainen loma ... silti vähän käynnistyy kone kankeasti- tai ehkä siksi. Minulla myös kaikkiin talviretkiin kuului appelsiinit ..tosin kuorimista inhoan vieläkin ;)

      Poista
  2. Oikein himoitsen nyt appelsiineja kun tosiaan ovat niin mehukkaita. Pari olen tänäänkin syönyt.

    VastaaPoista
  3. Appelsiinit ja tammikuu :D. Eipä olis tullut ekana mieleen, mutta ihana vertaus :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on juurikin sitä kun tekis mieli painaa paniikkinappia ;) tule jo helmikuu-nappia siis ;)) silloin pitää hämätä itseään ihan kaikella ;)

      Poista
  4. Hauskaa : täällä juuri appelsiinin viipaloin ja avasin blogit :)

    VastaaPoista
  5. Ehkä on jo hieman enempi valoa..Ja kun on lunta niin sekin valaisee.Syksy tuntui kyllä pimeältä ja pitkältä.Mutta kevättä kohti vaikka appelsiinin voimin =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on valo lisääntynyt ... huomasin sen tänään kotimatkalla - hitaasti, mutta varmasti :)

      Poista
  6. Se on muuten jännä miten keho tietää mitä tarvitsee, sillä kova jaffahimo on jo alkanut. Eilen surautin tehosekoittimessa oikein tehojuoman ja sitruunaa puristin mukaan myös. <3

    VastaaPoista