lauantai 7. syyskuuta 2013


Rakas tyttäreni ei ole koskaan päästänyt minua helpolla - tämä ei tarkoita , että hän olisi ollut jotenkin vaikea lapsi -hän on ollut juuri sopivan haastava ja auttanut minua kovasti näin äitinä kasvamaan , joten kiitos siitä. Kiitos siitä kaikille 4 lapselleni.

Mutta , että haastaa nyt äiti tämmöiseen niin klups!!! - eli oion vähän tämän haasteen kanssa, mutta lupaan vastailla jotain:)

- eli ymmärsin, että tässä pitää kiittää haastajaa - siis kiitos rakas pieni" peikkotyttöni" :)

- jokaisen haastetun pitää krt. 11 faktaa itsestään.

- pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen

- haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille

- heidän pitää valita 11 bloggaajaa

- sinun pitää kertoa kenet olet haastanut

- ei takaisin haastamista

Näitä minä en ihan noudata eli en varmaan haasta ketään - jätän auki niille joita kiinnostaa? 
olen huono esittämään kysymyksiä - joten taidan vain vastailla näihin mitä minulle laitettu, anteeksi rakas tyttäreni - tiedät minut;)

eli taidan vain vastailla ....










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti